13 Şubat 2012 Pazartesi

Yünlü kumaştan şort


 Çok severek giydiğim bir şort... Sıradan düz bir pantolon kalıbıyla 1 saatinizi almayacak bir iş... Modelin numarasını ve hangi burdada olduğunu hatırlamıyorum ama her pantolon kalıbıyla yapılabilir. Aslında paçalarını dubleli yapmak istemiştim ama çok kalın durduğu için düz yaptım. Renkli yada siyah opak çoraplarla çok şık duruyor.  Modelden değil ama kumaşın yapısından dolayı dikerken biraz zorlandım . Bu tarz kumaşlar çok iplik atıyor kenarlarına muhakkak sürfile yapmak gerekiyor. Daha pratik bir yolunu bilen varsa  paylaşsın benimle . Malum acemiyim :)))  Sevgiyle kalın...

2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,iyi günlerde giyin.Bu tarz kumaşlara sürfile, varsa overlok yapan makina overlok yapmak şart.

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız benim için çok önemli, vakit ayırdığınız için teşekkürler :))