25 Temmuz 2016 Pazartesi

herşey bir koliyle başladı,yeni işim, yeni heyecanım :)

Uzuuunca bir aradan sonra yazmak bana heyecan verdi doğrusu... çocuklar büyüdükçe dikişle olan mesafe uzadıııı uzadı :( ama boş duramayan bir anne olduğum için kendimi dünyanın en iyi network firmasında ekip kurarken buldum :) evet muhteşem alman firması LR'dan bahsediyorum... Başlarken tek niyetim oğlumun egzama olan ayağına doğal içerikli ürünler kullanmaktı... ayaklar demişken mucize sonuçları hemen paylaşayım...
 fakat ürünleri olsun , kazanç sistemi olsun, kalitesi olsun o kadar beni benden aldı ki... keşke daha önce başlasaymışım hiç vakit kaybetmeseymişim dedim :) zaman geçtikçe diğer ürünlerini de denedim ve mucize etkiler kırışıklıktada gösterdi kendini, annem üzerinde zeitgard 2 mucizeler yarattı... bakınz anneciğimin kazayakları yok artık :D :D :D
ve ben kendimi LR da ünvan sahibi olarak buldum :) artık bu benim işim ve her ay artan bir gelirim oldu... en güzel tarafı çocuklarımı ihmal etmeden, evimin konforunda, kalitesi ve güvenilirliği dünyaca ünlü laboratuvarlarca onaylanmış ürünleri kullanarak kazandım... en güzel tarafı ise kesinlikle satış zorunluluğu olmaması :)                                                                                               
gelelim yazının başlığındaki meşhuuuur koliye...........
 mevzunun sebebi şirketimin son hafta yaptığı müthiiiişşş kampanya:)
 #LR dan 22 parçadan oluşan, 34 tane koku numunesi bedavaya gelen BUSİNESS SETi aldığınızda 75 TL lik hediye çeki kazanıyorsunuz!
set 274 tl' ye geliyor....
TAM 22 PARÇA
22 parça ürünü bu fiyata başka nerden alabilirsiniz??? 
Kampanya 31 Temmuz'a kadar geçerli, bunulada bitmiyor birde 200 tl lik hediye çekimiz var onunda detayları için lütfen özelden ulaşın bana, anlatayım detaylıca :) unutmayın son gün 31 temmuz.... 
facebook sayfamada beklerim efenim :))))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok önemli, vakit ayırdığınız için teşekkürler :))